ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΩΡΓ. Χ"ΓΙΑΝΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΛ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΛ ΕΞΑΠΛΑΤΑΝΟΥ
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές-αθλητές του Γ.Ε.Λ. Αριδαίας, του Γ.Ε.Λ Εξαπλατάνου και Ε.Π.Α.Λ. Αριδαίας όπου, στις 08/ 03/ 2018 στο στάδιο του Ο.Α.Κ.Α. πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Σχολικό Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών Λυκείων και διακρίθηκαν στις πρώτες θέσεις σε όλη την Ελλάδα.
Στις δύσκολες οικονομικές εποχές που ζούμε οι αθλητές της Αλμωπίας σε κάθε αγωνιστική περίοδο σε διάφορα αθλήματα, διαπρέπουν στον αθλητισμό.
Καλή συνεχεία και πάντα νίκες.
Δημοτικός Σύμβουλος Αλμωπίας ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ Γεώργιος
Εντεταλμένος Σύμβουλος Αθλητισμού Δήμου Αλμωπιας

Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :