ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ Η ΤΟΥΜΠΑ! ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ!


ΑΥΤΌ ΚΙ  ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΈΣ!

Όπως σας αναφέραμε σε προηγούμενη ανάρτηση το ματς είναι σε "εκκρεμότητα" (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)με άγνωστη ακόμη την οριστική απόφαση του δαιττητή.

Ο Πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδης έκανε «ντού» στον αγωνιστικό χώρο, ενώ όπως θα δείτε και στη φωτογραφία-ντοκουμέντο 
οπλοφορούσε, όπως ανάρτησε τo stoxos.gr.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]