ΑΓΡΙΑ ΔΥΣΗ Η ΤΟΥΜΠΑ! ΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ Ο ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ!
ΑΥΤΌ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΈΣ!
Όπως σας αναφέραμε σε προηγούμενη ανάρτηση το ματς είναι σε "εκκρεμότητα" (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ)με άγνωστη ακόμη την οριστική απόφαση του δαιττητή.Ο Πρόεδρος του ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδης έκανε «ντού» στον αγωνιστικό χώρο, ενώ όπως θα δείτε και στη φωτογραφία-ντοκουμέντο οπλοφορούσε, όπως ανάρτησε τo stoxos.gr.
Labels
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :