O ΝΙΚΟΣ ΘΩΜΑΪΔΗΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ.
Δείτε τι δήλωσε ο ίδιος:
Εξαιρετικά σημαντική και ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία της Βουλευτού Α΄Αθηνών και Τομεάρχη Πολιτισμού της Νέας Δημοκρατίας, Όλγας Κεφαλογιάννη, η συνεδρίαση του Τομέα στην Θεσσαλονίκη.
Συμμετείχα ως μέλος της Πολιτικής Επιτροπής αλλά και ως μέλος του Τομέα Πολιτισμού – Αθλητισμού και είχα την ευκαιρία να ενημερώσω την κα Κεφαλογιάννη για τις τεράστιες δυνατότητες Πολιτιστικής ανάπτυξης που έχουν και οι τέσσερις Δήμοι του Νομού Πέλλας αλλά και για τις πολλές και σημαντικές ελλείψεις που αντιμετωπίζουν.
Στην συνεδρίαση συμμετείχαν μεταξύ πολλών στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης Α’ και Β’ βαθμού και ανθρώπων του Πολιτισμού, ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Γυφτόπουλος και ό Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος.




Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :