ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΑΝΑΣΗ ΓΚΟΡΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
(ΟΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΦΑΖΑΝΗ - ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ):
Σε αρκετά σημεία τής συνέντευξης στο "Βήμα" (21-10-2018) τής επικεφαλής τού κόμματος "Πλεύση Ελευθερίας" συμφωνώ.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την καταγγελία των μνημονίων, τού μνημονιακού ΣΥΡΙΖΑ, τις γερμανικές αποζημιώσεις και το δημόσιο χρέος (την συγχαίρω μάλιστα για τα πορίσματα στα δύο τελευταία μείζονα θέματα που εκπόνησε η Βουλή επί τής προεδρίας της).
Σε άλλα όμως διαφωνώ.
Και ερωτώ:
1) Μπορεί να μάς πει η (αξιότιμη ως άνθρωπος) Ζωή Κωνσταντοπούλου
ποια είναι η θέση της για το όνομα των Σκοπίων (πέρα από την ταυτότητα και την γλώσσα, που είναι σημαντικότατα, αλλά η ονομασία είναι σημαντικότερη όλων);
Είναι ΝΑΙ στον γεωγραφικό προσδιορισμό, δηλαδή στο ""Βόρεια Μακεδονία".
Ίδια θέση με την ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι, το ΚΚΕ.
2) Μπορεί να μας πει πότε νοιάστηκε για το Σκοπιανό όσο ήταν στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και μετά που έφυγε από αυτόν και μέχρι την συμφωνία των Πρεσπών;
Ποτέ! Δεν έκανε καμία αναφορά στις ομιλίες της όταν το Σκοπιανό δεν ήταν στην επικαιρότητα.
Ούτε ανέφερε ποτέ άλλοτε μέχρι σήμερα ότι έστω είναι κατά τής εκχώρησης "μακεδονικής" ταυτότητας και γλώσσας...
Τώρα τα θυμήθηκε...
3) Μπορεί να μάς πει ποιες είναι οι θέσεις της για την παράνομη μετανάστευση;
Η πολιτική των "ανοιχτών συνόρων" όπως τού ΣΥΡΙΖΑ.
4) Μπορεί να μάς πει ποια είναι η άποψή της για την αποεθνοποίηση και απο-ορθοδοξοποίηση που γίνεται μέσα στα σχολικά βιβλία;
Οι ίδιες με αυτές τού ΣΥΡΙΖΑ.
5) Μπορεί να μάς πει ποιες είναι οι θέσεις της για τον γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων και κυρίως την υιοθέτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια;
Πανομοιότυπες με τού ΣΥΡΙΖΑ
6) Μπορεί να μάς πει πώς νιώθει για τούς αναρχικούς ακόμη και όταν ασκούν βία;
Είναι "τα δικά μας παιδιά" και "κοινωνικοί αγωνιστές", όπως για τον ΣΥΡΙΖΑ...
7) Μπορεί να μάς πει αν πιστεύει στον εθνισμό (εθνικοφροσύνη) ή στον διεθνισμό (αεθνία);
Φυσικά στον διεθνισμό, ως αριστερή (κι ας λέει τώρα ότι κοιτάει μπροστά και όχι αριστερά...).
Κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου:
Όποιος δεν πιστεύει στην έννοια, καθώς και στην διατήρηση και προαγωγή, τού έθνους στις 4 παραμέτρους τού Ηρόδοτου (Όμαιμον, Ομόγλωσσον, Ομόθρησκον και Ομότροπον) δεν είναι πραγματικός πατριώτης.
Άεθνος (διεθνιστής - εθνομηδενιστής) "πατριώτης" δεν υφίσταται. Είναι ασύμβατο και υποκριτικό.
Είναι σαν να λέμε ευνούχος "επιβήτορας"...
Εσείς προσωπικά κ. Κωνσταντοπούλου (όπως και όλοι οι αριστεροί) δεν ...εκστομίζετε καν την λέξη "έθνος" στις δημόσιες δηλώσεις σας.
Μόνο "λαός" και "κοινωνία" λέτε.
Το έθνος, ωστόσο, είναι ΚΑΙ λαός, ΚΑΙ κοινωνία.
Μία πολυπολιτισμική (δηλαδή πολυεθνική...) κοινωνία, όμως, που έχει προκύψει από (άνωθεν επιβαλλόμενη) ριζική αλλοίωση των πληθυσμιακών δεδομένων μιας χώρας (όπως τής Ελλάδας) από μαζική εισροή αλλοδαπών παράνομων μεταναστών (οι πραγματικοί πρόσφυγες είναι ελάχιστοι) από το 1990 μέχρι σήμερα, δεν μπορεί να αποτελεί έθνος. Κυρίως στο μέλλον.
Εύγε που είστε αντιμνημονιακή.
Και πιστεύω ότι αν ήσασταν εσείς στην θέση του Τσίπρα δεν θα κάνατε την μνημονιακή "κωλοτούμπα".
Αλλά δεν αρκεί να είναι κάποιος αντιμνημονιακός για να είναι πατριώτης.
Πρέπει να είναι και εθνιστής - εθνικόφρων (εννοείται ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με ναζισμό, φασισμό).
Συνεπώς, όλοι οι αντιμνημονιακοί δεν είναι εξ' ορισμού και πατριώτες.
Όλοι όμως που όταν λένε πατρίδα εννοούν πρώτα από όλα το έθνος, είναι και αντιμνημονιακοί.
Διότι είναι εναντίον τού οποιουδήποτε κατακτητή, και τής οποιασδήποτε μορφής υποδούλωσης τής χώρας.
Αυτά ήθελα πολύ καιρό να σάς πω.
Με προσωπική εκτίμηση.
Θανάσης Γκόρδης
Η ανάρτηση με την συνέντευξη τής Ζωής Κωνσταντοπούλου στην σελίδα τού κόμματός της (στα σχόλια υπάρχει και το παραπάνω άρθρο μου):
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=946169018907044&id=462297943960823
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :