Η ΔΕΗ που “γκρεμιζόταν αν δεν βρεθούν 750 εκ.” πέρσι τον Αύγουστο ξόδεψε εν μέσω πανδημίας 70.000 για προβολή του “τσέο” της και συνολικά φέτος για διαφήμιση θα δώσει 8,5 εκ.
H ΔΕΗ φέτος εν μέσω πανδημίας ξόδεψε τουλάχιστον 70.000 ευρώ για την προσωπική προβολή του Γιώργου Στάσση (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος) στον κύκλο των global managers, με μια συνέντευξη στο αφιέρωμα της σειράς «Global FDI Report» της γερμανικής εφημερίδας Die Welt και για την «πρόσκληση» να μιλήσει στο θεσμικό γερμανο-ελληνικό οικονομικό φόρουμ που διοργανώθηκε φέτος στις 9 Μαρτίου στο Βερολίνο και το παρακολούθησαν σχεδόν όλοι οι οικονομικοί παράγοντες της Ελλάδας, καθώς και αρκετοί υπουργοί, υφυπουργοί, επικεφαλής οργανισμών κ.λπ.
Η συνέντευξη κόστισε 29.000 ευρώ και η ομιλία στο φόρουμ άλλα 40.000 ευρώ, όπως προέκυψε ύστερα από έρευνα, καθώς η ΔΕΗ ήταν «πλατινένιος» χορηγός – χωρίς να υπολογίζουμε τα «ταξιδιωτικά». Λογικά, ένας τόσο γνωστός μάνατζερ, με καριέρα σε πολυεθνικές όπως η ENEL (τα δύο προηγούμενα χρόνια είχε την εποπτεία της θυγατρικής στη Ρουμανία) θα ήταν περιζήτητος για συνεντεύξεις από τα μέσα ενημέρωσης…
Διαχείριση δημοσιότητας
Είναι όμως μόνο μία λεπτομέρεια των κριτηρίων και του τρόπου κατανομής των δαπανών προβολής της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, οι οποίες δαπάνες πριν από δύο ημέρες αποφασίστηκε να αυξηθούν φέτος στα 8,5 εκατ. ευρώ. Είναι όμως και δείγμα του τρόπου που αντιλαμβάνονται κάποιοι τη δημοσιότητα και την είδηση. Αλλά και τη διαχείριση του δημόσιου χρήματος, αφού είναι γνωστό ότι η πρώτη ουσιαστική απόφαση της νέας διοίκησης της ΔΕΗ ήταν ο υπερδιπλασιασμός των βασικών αποδοχών των εκτελεστικών μελών της διοίκησης έως τα 300.000 ευρώ ετησίως (βλ. «Πάρτι για τα στελέχη της ΔΕΗ», «Εφ.Συν.» 21/11/2019) και ο… διπλασιασμός των εκτελεστικών μελών, πριν ασχοληθεί ουσιαστικά με την εξυγίανση της ΔΕΗ (δηλαδή την… αύξηση των τιμολογίων τουλάχιστον κατά 15%).
Labels
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :