ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ! - ΒΙΝΤΕΟ

ΚΑΝΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ!

Του Γιάννη Αραμπατζή
Εν μέσω των ειδικών περιοριστικών μέτρων για την αναχαίτιση της επιδημίας που ισχύουν πλέον στην Πέλλα, όπου η μάσκα είναι υποχρεωτική σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους, και υπό το φόβο των επαπειλούμενων προστίμων, αναγκάστηκα να φορέσω μάσκα για κάποια ολιγόλεπτη ευτυχώς συναλλαγή μου.

Διαπίστωσα αμέσως ότι με κάθε μου εκπνοή ένιωθα τη θερμοκρασία στην περιοχή που κάλυπτε η μάσκα να αυξάνεται σημαντικά.
Επιφυλακτικός και περίεργος, βάζω το χέρι μου μπροστά στο στόμα μου και με ήπια ένταση εκπνέω τον αέρα από το στόμα μου διά μέσω της μάσκας, διαπιστώνοντας με έκπληξη ότι δεν ένιωσα την παραμικρή πνοή αέρα.
Σκέφτηκα τότε, ότι ήταν τόσο σημαντική η παρεμπόδιση της εκπνοής μου, που θα ήταν μάλλον απίθανο να μπορούσα να σβήσω ένα κερί φυσσώντας μέσα από τη μάσκα αυτή.
Γυρνώντας το μεσημέρι στο σπίτι μου λοιπόν, έκανα το απλό αυτό πείραμα που βλέπετε στο βιντεάκι.
Έκανα επτά ανεπιτυχείς προσπάθειες να σβήσω το κερί, με την πρώτη στο 60% της έντασης της εκπνοής μου, 70%, 80% και 90% στις επακόλουθες τρεις, και στις τελευταίες τρεις, κυριολεκτικά φυσσώντας με όλη μου τη δύναμη.
Όταν έβγαλα τη μάσκα, την ένταση της πνοής μου που έσβησε εν τέλει το κερί, θα την κατέτασσα στο 5% της μέγιστης έντασης ικανότητας εκπνοής μου.
Δεν είμαι σε θέση να συμπεράνω τις επιπτώσεις που μπορεί να επιφερει η μάσκα στη διαδικασια της αναπνοής και κατ' επέκταση στην υγεία μας, είμαι όμως πλέον απολύτως βέβαιος ότι η μάσκα παρεμποδίζει σε αξιοσημείωτα σημαντικό βαθμό την απρόσκοπτη διαδικασία της εκπνοής μας, και αυτό δεν το λέω εγώ αλλά η ίδια η πειραματικά αποδεδειγμένη, δηλαδή επιστημονικά επιβεβαιωμένη πραγματικότητα.


Κάντε το πείραμα και μόνοι σας.



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]