Άρνισσα έτος 1990 Μάιος - Ιούνιος διαμαρτυρία για την Προστασία της λίμνης Βεγορίτιδας

Ο ΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΑΚΡΙΒΟΣ Ο ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ!

Κώστας Δάμος:
"Εκδήλωση διαμαρτυρία έξω από την τότε Κοινότητα Άρνισσας και το Κέντρο Νεότητας Άρνισσας για την Προστασία της λίμνης Βεγορίτιδας κατά της Δ.Ε.Η. για την άντληση των νερών από την λίμνης.

Με Πρόεδρο στην Κοινότητα Άρνισσας του Θανάση Πατετσίνη και Δήμαρχο Έδεσσας τον Σούγγαρη Πέτρο αν θυμάμαι καλά.

Έχω κάνει μεγένθυση τις φωτογραφίες ώστε να μπορείτε να αναγνωρίσετε πρόσωπα για όσους συμμετείχαν ή ήταν παρόντες με μερικούς που δυστυχώς δεν είναι σήμερα στη ζωή..."



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΔΩ...

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]