Δεν βγαίνει να παίξει η ΑΕΚ στην Τούμπα – Προς οριστική διακοπή στο ντέρμπι

Δεν βγαίνει να παίξει η ΑΕΚ στην Τούμπα – Προς οριστική διακοπή στο ντέρμπι
Προς οριστική διακοπή στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ μετά την εισβολή στον αγωνιστικό χώρο του ιδιοκτήτη της ομάδας της Θεσσαλονίκης Ιβάν Σαββίδη που μάλιστα οπλοφορούσε.
Οι άνθρωποι της ΑΕΚ καταγγέλλουν συνθήκες τρομοκρατίας, στέκονται στο γεγονός ότι οπλοφορούσε ο Ιβάν Σαββίδης και αρνούνται να βγουν ξανά στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας.
Από την Ένωση κάνουν λόγο για κλίμα τρομοκρατίας που δημιουργήθηκε ύστερα από την εισβολή του Ιβάν Σαββίδη στο γήπεδο συνοδεία ανθρώπων ασφαλείας.
Έχουν επίσης υποστηρίξει ότι δέχτηκαν μπαράζ φραστικών επιθέσεων και απειλών από τον ισχυρό άνδρα του «δικέφαλου του Βορρά» τόσο εντός γηπέδου όσο και στα αποδυτήρια, ενώ έχουν σταθεί και στο γεγονός πως οπλοφορούσε, γεγονός που έχει σοκάρει τους πάντες στα αποδυτήρια.
Για όλα τα παραπάνω ενημέρωσε ο Μηνάς Λυσάνδρου τον Γιώργο Κομίνη.
tribune.gr
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]