Έναρξη Μαθημάτων Οικιακής Οικονομίας Έδεσσα


   Η Παγκοινιά ανακοινώνει την έναρξη μαθημάτων Οικιακής Οικονομίας, στην Έδεσσα.
   Τα μαθήματα, που απευθύνονται σε μικρούς και μεγάλους, θα είναι δωρεάν και θα πραγματοποιούνται από Εθελοντές-Εκπαιδευτές, κάθε Κυριακή, από 16.00 έως 18.00, σε αίθουσα του 9ου Δημ. Σχ. Έδεσσας, μετά από σχετική απόφαση παραχώρησής της από την αρμόδια Σχολική Επιτροπή Α/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Έδεσσας (5-3-18 /αρ. πρ. 5251).
   Η πρώτη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 18 Μαρτίου και ώρα 16.00, στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Έδεσσας.
  Όσοι ενδιαφέρεστε να τα παρακολουθήσετε, παρακαλούμε να φέρετε μαζί σας 1 μεζούρα, 1 βελόνα, 1 κουτάκι καρφίτσες, 1 μασουράκι, 1 σημαδευτήρι και κουμπιά.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]