ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑ ΣΑΒΒΙΔΗ
Ανακοίνωση του Υφ. αθλητισμού Γ. Βασιλειάδης με αφορμή το ματς της Τούμπας, την οπλοφορία και την είσοδο στον αγωνιστικό χώρο του Ι. Σαββίδη
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Οι συγκεκριμένς εικόνες πληγώνουν τους φίλους του ΠΑΟΚ και κατ επέκταση όλους τους φίλους του ποδοσφαίρου
Οι εικόνες με παράγοντες που οπλοφορούν μας γυρίζούν πολλά χρόνια πίσω
Ξεκινήσαμε μια προσπάθεια εξυγίανσης ενάντια σε συμφέροντα. Δεν θα διστάσουμε να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις σε συνεργασία με την ΟΥΕΦΑ"(!)

Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :