ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑ ΣΑΒΒΙΔΗ

Ανακοίνωση του Υφ. αθλητισμού Γ. Βασιλειάδης με αφορμή το ματς της Τούμπας, την οπλοφορία και την είσοδο στον αγωνιστικό χώρο του Ι. Σαββίδη
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Οι συγκεκριμένς εικόνες πληγώνουν τους φίλους του ΠΑΟΚ και κατ επέκταση όλους τους φίλους του ποδοσφαίρου
Οι εικόνες με παράγοντες που οπλοφορούν μας γυρίζούν πολλά χρόνια πίσω
Ξεκινήσαμε μια προσπάθεια εξυγίανσης ενάντια σε συμφέροντα. Δεν θα διστάσουμε να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις σε συνεργασία με την ΟΥΕΦΑ"(!)
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]