Τραμπ: «...είμαι εθνικιστής και είμαι περήφανος για αυτό - Πρώτα η Αμερική » (βίντεο)


Ολοκληρωτικά σαρωτικός για άλλη μία φορά ο πρόεδρος των ΗΠΑ, δηλώνει ότι είναι εθνικιστής και είναι υπερήφανος για αυτό .
Αυτό ανέφερε σε ομιλία του μπροστά σε ψηφοφόρους του στο Χιούστον στο Τέξας ως προσκεκλημένος του Ρεπουμπλικανού Γερουσιαστή Τεντ Κρουζ.
Ο Ντόναλντ Τραμπ αναβίωσε την πραγματική πατριωτική Δεξιά και το κυριότερο την απενεχοποίησε αφού έντεχνα σε όλο τον κόσμο της κόλησαν την «ρετσινιά» της Ακροδεξιάς.

Συγκεκριμένα ανέφερε:
«Ένας παγκοσμιοποιητής είναι ένα άτομο που θέλει να κάνει καλό στον πλανήτη, αλλά δεν ενδιαφέρεται για την χώρα του τόσο πολύ. Και ξέρετε κάτι; Δεν μπορούμε να έχουμε κάτι τέτοιο. Ξέρετε έχουν μια λέξη. Έγινε κάπως παλιομοδίτικη. Λέγεται 'εθνικιστής'. Και εγώ λέω, αλήθεια, υποτίθεται δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε αυτή την λέξη. Ξέρετε κάτι; Είμαι εθνικιστής, οκ; Είμαι εθνικιστής. Χρησιμοποιήστε αυτήν την λέξη. Χρησιμοποιήστε την»
«Αγαπώ την χώρα μας και η χώρα μας έχει μπει σε δεύτερη μοίρα. Εάν δείτε τις εμπορικές συμφωνίες κανείς δεν το γνωρίζει αυτό καλύτερα από μένα. Ακυρώνω κάποιες από τις χειρότερες συμφωνίες που έχω δει ποτέ. Δίνουμε τον πλούτο μας και όλα τα λεφτά μας στις άλλες χώρες και δεν μας χειρίζονται σωστά»
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]