ΑΥΤΗ ΕΙΝΙΑ Η ΜΑΡΙΑ ΚΙΟΥΛΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΔΕΙΝΕΙ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ



Ερώτηση: 


Κύρια Κιουλτζοπούλου Μαρία πείτε μας το λόγο που αποφασίσατε να πολιτευτείτε;


Σαν νέο πρόσωπο θέλω να βοηθήσω και εγώ ενεργά τον τόπο μου . 


Ερώτηση: Τι είναι αυτό που σας οδήγησε να συστρατευτείτε με τον Νίκο Παρούτογλου;

Αποφάσισα να κατέβω με τον κ. Νίκο Παρουτογλου γιατί Πρέπει να δώσουμε την σκυτάλη σε νέα άτομα με νέες ιδέες ώστε να πάμε το τόπο μας ψηλά για το καλύτερο της περιοχής μας.


Ερώτηση: Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι πρέπει κάποιος συμπολίτης μας να σας ψηφίσει;

 Πιστεύω ότι έχω την ενέργεια και την θέληση που χρειάζεται για να βοηθήσω με την σειρά μου τους συμπολίτες μου . Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πολυκάρπη 



Ερώτηση: Πείτε μας μερικά πράματα για εσάς

Είμαι παντρεμένη και μητέρα 2 παιδιών. Είμαι γραμματέας στον Φιλοπρόοδο Σύλλογο του χωριού μου .
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]