Ο Υπ.Τοπικός Σύμβουλος Λιποχωρίου Στέφανος Τοπαλίδης στο pellain.gr

Ο Στέφανος Τοπαλίδης γνωστός από τη δράση και δυναμική συμμετοχή του στο Δ.Σ.του Αγροτικού Συλλόγου Σκύδρας απαντά σε 4 σημαντικές ερωτήσεις του pellain.gr και μας δείχνει την επόμενη μέρα με τη συμμετοχή του στις αυτοδιοικητικές εκλογές ως υποψήφιος τοπικός σύμβουλος στο Λιποχώρι Σκύδρας.



Ερώτηση:

Κύριε Τοπαλίδη πείτε μας το λόγο που αποφασίσατε να πολιτευτείτε

Απάντηση: Η αγάπη για τον τόπο μου και το μεράκι που με διακατέχει προσωπικά στο να προσφέρω είναι τα κύρια
κίνητρα που με οδήγησαν να θέσω υποψηφιότητα ως τοπικός σύμβουλος.



Ερώτηση:

Τι είναι αυτό που σας οδήγησε να συστρατευτείτε με το Κώστα Καρασαρλίδη;

Απάντηση: Στο πρόσωπο του κ.Καρασαρλίδη είδα έναν άνθρωπο συνειδητοποιημένο, αληθινό, με όρεξη και νέες ιδέες για τον Δήμο μας. Με κέρδισε αμέσως η έμφαση και η προσοχή που δίνει στις δικές μας απόψεις και επικεντρώνεται στο ´εμείς´ και όχι στο ‘εγώ’. Θα τον χαρακτήριζα ως ‘ήρεμη δύναμη’. 



Ερώτηση:

Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι πρέπει κάποιος συμπολίτης μας να σας ψηφίσει;

Απάντηση: Πιστεύω στις ικανότητες μου. Πιστεύω στην νέα γενιά της χώρας μας. Η πολιτική σκηνή χρειάζεται ανθρώπους νέους, ανοιχτά μυαλά, με νέα οράματα, καινοτόμες ιδέες και φυσικά πολύ όρεξη και υπομονή. Έχω μάθει να βάζω στόχους και όχι μόνο να τους πετυχαίνω..αλλά και να τους ξεπερνώ!



Ερώτηση:

Πείτε μας μερικά πράματα για εσάς

Απάντηση: Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα στο Λιποχώρι Σκυδρας. Είμαι γιος του Θεόδωρου και της Δέσποινας Τοπαλίδη. Είμαι 31 ετών, παντρεμένος με την Σοφία Καμπουρέλη και μαζί έχουμε αποκτήσει 3 παιδιά. Το επάγγελμα μου είναι αγρότης και συνεχώς μου αρέσει να εξελίσσομαι στον τομέα της γεωργίας. Η αγάπη μου για τον αγροτικό κλάδο ξεκίνησε από μικρή ηλικία και για τον λόγο αυτό δραστηριοποιούμαι στον Αγροτικό Σύλλογο Σκύδρας απ το 2015. Επιπροσθέτως το ενδιαφέρον μου για τον τόπο μου με οδήγησε να ασχολούμαι ενεργά με την Εθελοντική Ομάδα Λιποχωρίου ως Ταμεία από το 2013. Ευελπιστώ οι συγχωριανοί μου να με στηρίξουν με την αγάπη και την ψήφο τους.

Σας ευχαριστώ πολύ !

Υπ.Τοπικός Σύμβουλος Λιποχωρίου
Στέφανος Τοπαλίδης






Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]