Επιβολή περιβαλλοντικού τέλους και "απαγόρευση" εισαγωγής σε μεταχειρισμένα οχήματα
Κατατέθηκε στη βουλή. Θα ψηφιστεί από βδομάδα
Επιπλέον 3000€ στα οχήματα Euro4 και 1000€ στα Euro5a! Το ζητούμενο είναι που θα βρεθούν αγοραστές. Εκτός εάν τα 25.000 δανεικά θα κατευθυνθούν και πάλι για την ενίσχυση των βιομηχνιών αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα με την υποτίμηση που θα πραγματοποιηθεί στο ευρώ από την έκδοση - εκτύπωση 9ψήφιου αρθμού νομισματικών μονάδων από την ευρωπαίκή τράπεζα και την κατανομή στα κράτη μέλη με τη μορφή δανεισμού, εύκολα γίνεται κατανοητό ότι το τραπεζικό-βιομηχανικό κατεστημένο της Γερμανίας είναι ο μεγάλος κερδισμένος της υπόθεσης
1. Για τα επιβατικά αυτοκίνητα της παρ. 1 του άρθρου 121 του ν. 2960/2001 (Α΄ 265), ισχύουν τα εξής:
α) επιβάλλεται, επιπλέον του τέλους ταξινόμησης, έκτακτο περιβαλλοντικό τέλος:
αα) ύψους τριών χιλιάδων ευρώ (3.000), εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές
ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 4, όπως αυτές ορίζονται στην υπ’ αρ.
4179/346/21.01.2000 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας
και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 182) ή μεταγενέστερες τροποποιητικές αυτής,
αβ) ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών
προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5a, όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 715/2007
της 20ής Ιουνίου 2007 και στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 692/2008 της 18ης Ιουλίου 2008.
β) απαγορεύεται η εισαγωγή, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών
προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 3, 2 και 1, όπως αυτές ορίζονται στην υπ’ αρ.
28433/2448/2.7.1992 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας
και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 542) και στην υπ’ αρ. 6765/511/3.3.1995
κοινή απόφαση των Υπουργών ΕθνικήςΟικονομίας, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και
Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 194) ή μεταγενέστερες τροποποιητικές αυτών, ή εφόσον δεν
υπάγονται σε προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) συμβατικής τεχνολογίας
και για τα οποία δεν αποδεικνύονται οι εκπομπές διοξειδίου τουάνθρακα.
2. Για τα φορτηγά αυτοκίνητα των περ. β’, γ’, ε΄ της παρ. 1 του άρθρου 123 του ν. 2960/2001 και τις
μεταχειρισμένες βάσεις αυτών,
α) επιβάλλεται, επιπλέον του τέλους ταξινόμησης, έκτακτο περιβαλλοντικό τέλος:
αα) ύψους τριών χιλιάδων ευρώ (3.000), εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές
ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 4, όπως αυτές ορίζονται στην υπ’ αρ.
4179/346/21.1.2000 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και
Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’182) ή μεταγενέστερες τροποποιητικέςαυτής,
132
αβ) ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών
προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 5a, όπως αυτές ορίζονται στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 715/2007
της 20ης Ιουνίου 2007 (L 171) και στον Κανονισμό (ΕΚ) υπ’ αρ. 692/2008 της 18ης Ιουλίου 2008 (L 199).
β) απαγορεύεται η εισαγωγή, εφόσον υπάγονται εκ κατασκευής στις προδιαγραφές ευρωπαϊκών
προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro 3, 2 και 1, όπως αυτές ορίζονται στην υπ’ αρ.
28433/2448/2.7.1992 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος, Χωροταξίας
και Δημοσίων Έργων και Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 542) και στην υπ’ αρ. 6765/511/3.3.1995
κοινή απόφαση των Υπουργών ΕθνικήςΟικονομίας,Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και
Μεταφορών και Επικοινωνιών (Β’ 194) ή μεταγενέστερες τροποποιητικές αυτών, ή εφόσον δεν
υπάγονται σε προδιαγραφές ευρωπαϊκού προτύπου εκπομπών ρύπων (Euro) συμβατικής τεχνολογίας
και για τα οποία δεν αποδεικνύονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Σε αποκαλύψεις για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει για την ανθρώπινη ζωή προχώρησε σήμερα μιλώντας στον focus fm 103,6 ο πρώην Διοικη...
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
PELLAin - Ειδήσεις από την Πέλλα και τον κόσμο.
Το PELLAin δεν παίρνει θέση με πολιτική άποψη σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διαφορά ιστολόγια. Η προσπάθεια αφορά την πληρέστερη ενημέρωση σας..
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :