Ελληνικά drones: Το μυστικό project Lotus για πέντε οπλισμένα UAV σε σμήνος στον αέρα

 

Ελληνικά drones: Ένα μυστικό project αναπτύσσεται από την Ελλάδα, που θα περιλαμβάνει πτήση μητρικού drone με τέσσερα συνοδευτικά σε σμήνος.

Το μυστικό πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Πανεπιστημίου Πάτρας φέρει την ονομασία Lotus και αφορά σε πλήρως ελληνικα drone με δυνατότητα αυτοπροστασίας.


Η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει πάρει την απόφαση να μπει δυναμικά στο πεδίο των drones, ένα πεδίο όπου η Τουρκία (σ.σ. κακά τα ψέματα) έχει κάνει άλματα σε σχέση με την Ελλάδα.

Δεν είναι ώρα για ευθύνες, αυτές υπάρχουν, αλλά σημασία έχει να αντιληφθεί η Αθήνα το λάθος της και να δράσει άμεσα.

Κάτι τέτοιο φαίνεται πως έχει γίνει, αφού πια η Ελλάδα επενδύει σε Έλληνες επιστήμονες, χρηματοδοτώντας (σ.σ. με καλά λεφτά) μελέτες πάνω στα μη επανδρωμένα οχήματα. Η συγκεκριμένη τακτική έχει αποφέρει αποτελέσματα, αφού πολλοί είναι οι Έλληνες επιστήμονες που αποφασίζουν να μείνουν στην Ελλάδα, αντί να φύγουν στο εξωτερικό, χρησιμοποιώντας της χρηματοδοτήσεις για τα μεταπτυχιακά τους, πάνω στα drones

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 σχόλια :

  1. Καλημέρα ! Είμαι η Ρόζα Οκάμπο. Είμαι 76 ετών από τον Μάρτιο. Ήμουν Γερμανός διεθνής έμπορος. Ζω στη Γαλλία όπου εδρεύει όλη η επιχείρησή μου. Ζω μόνη μου από τον θάνατο του συζύγου μου Ντάνιελ τον Ιούνιο του 2001. Ο σύζυγός μου και εγώ υιοθετήσαμε δύο όμορφες Βραζιλιάνες κόρες, την Πατρίσια και την αδερφή της Φελίσια. Η μικρή Πατρίσια πέθανε το 2007 επειδή έκανε χρήση ναρκωτικών 😭. Και η Felicia μου βρήκε τη βιολογική της μητέρα το 2019 χάρη στο Facebook. Ήταν χαρούμενοι που έβλεπαν ξανά ο ένας τον άλλον, αλλά ήμουν στεναχωρημένος γιατί πρέπει ακόμα να χάσω τη Felicia που ήταν η μοναδική μου παρέα. Μένω μόνος και σχεδόν δυστυχισμένος. Δεν μπορώ να βγω. Είμαι πάντα χαρούμενος που έχω μια επίσκεψη από τον γιατρό ή τον δικηγόρο μου. Πράγματι, θα ήθελα να δωρίσω ένα ποσό 100.000 € σε έναν σύλλογο ή έναν σοβαρό άνθρωπο που μπορεί να το αξιοποιήσει σωστά βοηθώντας ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη. Εξαντλώ τον εαυτό μου μέρα με τη μέρα. Τα κοινωνικά δίκτυα και η Βίβλος μου είναι οι μοναδικές μου εταιρείες και επίσης βλέπω συχνά φωτογραφίες των υιοθετημένων κορών μου. Επικοινωνήστε μαζί μου στο Gmail μου εάν γνωρίζετε κάποια ένωση που θα μπορούσε να ενδιαφέρεται για αυτήν τη δωρεά ή εάν μπορείτε και εσείς: monicaocampo112@gmail.com.
    Επικοινωνήστε μαζί μου ή επικοινωνήστε με τον δικηγόρο μου μέσω WhatsApp: +33752228669

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. CHARLY KERKIR ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
    γεια σε όλους
    Ευχαριστώ πολύ τον Θεό που έβαλε το CHARLY KERKIR ξανά στο δρόμο μου.
    Για όλες τις οικονομικές σας ανάγκες ή εάν αντιμετωπίζετε οικονομική δυσκολία, απλώς επικοινωνήστε με αυτό το υπέροχο CHARLY KERKIR και θα έχετε πλήρη απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος μόλις με βοήθησε με ένα μικρό ποσό 55.000 €, και αυτό είναι κάτι παραπάνω από αρκετό για μένα.
    Είναι άνθρωπος της καρδιάς, χάρη σε αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο, μπόρεσα να αυξήσω το βιοτικό μου επίπεδο και το χρέος μου.
    Εάν χρειάζεστε ένα μικρό δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και δεν θα απογοητευτείτε.
    Email: charlykerkir@gmail.com
    Σας ευχαριστώ

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ
    Εάν δεν είστε από την Ελλάδα, παρακαλούμε να απέχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]