ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ: Οι λαϊκές αγορές θα λειτουργούν ΜΟΝΟ με την παρουσία των πωλητών τροφίμων, ειδών καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής



Ο Δήμος Αλμωπίας, έχοντας υπόψη το με αριθ. 4899/τ.β’/6-11-2020 ΦΕΚ αναφορικά με τα μέτρα περιορισμού του κορωνοϊού, ανακοινώνει ότι οι λαϊκές αγορές θα λειτουργούν ΜΟΝΟ με  την παρουσία των πωλητών τροφίμων, ειδών καθαριότητας και προσωπικής υγιεινής.

Συγκεκριμένα για τη  λαϊκή αγορά της Αριδαίας από τις 19/11/2020 και μετά , θα δραστηριοποιηθούν οι παρακάτω πωλητές στις αριθμημένες θέσεις που τους αντιστοιχούν, με 5μ. απόσταση μεταξύ των πάγκων και 1,5μ. απόσταση των ατόμων, τηρώντας παράλληλα τα λοιπά μέτρα ασφάλειας (μάσκα, αντισηπτικά, κλπ).

Δεν επιτρέπεται η δραστηριοποίηση των πωλητών ενδυμάτων, υποδημάτων και λοιπών βιομηχανικών ειδών (συμπεριλαμβανομένων ειδών οικιακής χρήσης)  μέχρι τη λήψη νεότερων μέτρων.

 Η αναλυτική κατάσταση των πωλητών στην Αριδαία με τις αριθμημένες θέσεις που τους αντιστοιχούν, αναγράφεται παρακάτω.

Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΟΔΟΥΣ Λ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΑΝΑΣΤΕΛΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. Οι πωλητές έχουν τοποθετηθεί στη λίστα που αναγράφεται παρακάτω. Η αρίθμηση ξεκινά από το άγαλμα του Ποντιακού Ελληνισμού.

α/α   Ονοματεπώνυμο

1.      Τζίτζικας Ευάγγελος

2.      Aθανασιάδου Άννα

3.      Γάτος Αθανάσιος

4.      Γκέσος Χρήστος

5.      Γεννιτσιώτη Χρυσάνθη

6.      Λέρος Γεώργιος τ. Ευστρατίου

7.      Κασλή Μαρία

8.      Μπαϊρακταρίδης Ιωάννης

9.      Γκέλος Βασίλειος

10.  Λέρος Χρήστος (Ευστρατίου)

11.  Ζαφειρίου Γεώργιος

12.  Ευσταθιάδου Φωτεινή

13.  Δουρδουμπάκης Χρήστος

14.  Τεκκές Χαράλαμπος

15.  Κεχαγιάς Πέτρος

16.  Ευσταθίου Πολυχρόνης

17.  Ορφανίδης Ηλίας

18.  Ούρδας Αναστάσιος

19.  Καραϊνδρος Γεωργιος

20.  Ελευθεριάδης Χρήστος

21.  Τζιβιτζίδης Δημήτριος

22.  Τσιρόπουλος Κων/νος

23.  Ασβεστοπούλου Παρασκευή

24.  Καμνορόκης Μιχαήλ

25.  Παπαδόπουλος Ηρακλής

26.  Ζέρζης Δημήτριος

27.  Γιαννακόπουλος Αχιλλέας

28.  Μπουρνάζη Βαρβάρα

29.  Τσακιρης Χρήστος

30.  Ζαπουνίδου Ειρήνη (ΜΟΝΟ ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ)

31.  Καρλόγλου Ιωάννης (ΜΟΝΟ ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ)

32.  Μαλογιάννης Αθανάσιος

33.  Δρεβενίτσος Γαρύφαλλος

34.  Κεσκεσίδης Βασίλειος

35.  Γκιοβές Νικόλαος

36.  Ιωαννίδου Μαρίνα

37.  Ιωάννου Αικατερίνη

38.  Κεχαγιά Ελισσάβετ

39.  Παντελιάδης Χουρμούζιος

40.  Δημητρίου Δημητριος

41.  Ερυθρόπουλος Γεώργιος

42.  Στεφανίδης Ιωσήφ

43.  Στόϊκου Πασχαλίνα (ΜΟΝΟ ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ)

44.  ΣτοϊκουΕυγενία

45.  Κιρκενίδης Χαράλαμπος (ΜΟΝΟ ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ)

46.  Παπαδόπουλος Ηλίας

47.  Χριστοφορίδης Γεώργιος

48.  Κωστίδης Κοσμάς

49.  Ζαντίδου Κυριακή

50.  Τιγγιρίδης Κωνσταντίνος

51.  Ούρδας Πέτρος

52.  Μπίνου Ειρήνη

53.  Κόπτσαλης Κωνσταντίνος

54.  Οφείδης Κανάρης

55.  Στοΐδης Κωνσταντίνος

56.  Μάρκου Δήμος

57.  Μπουράκης Νικόλαος

58.  Σέλκος Νικόλαος

59.  Κριβάσης Δημήτριος

60.  Δουλγερίδης Κωνσταντίνος

61.  Δέλιος Γεώργιος

62.  Καφετζής Δημήτριος

63.  Παπαρέντη Αικατερίνη

64.  Νάτης Χρήστος

65.  Καλιοντζή Παρθένα

66.  Χρυσαφίδης Ιωάννης

67.  Χρυσαφίδης Χρήστος

68.  Αργυρίδης Βασίλειος

69.  Μπαρμπαγιάννης Ελευθέριος

70.  Ορφανίδης Βασίλης

71.  Αλεξιάδης Σταύρος

72.  Βλαχάτσος κωνσταντίνος (ΜΟΝΟ ΕΙΔΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ)

73.  Λαγούδη Μαρία

74.  Παρασκευοπούλου Σόνια

75.  Δήμπαλας Νικόλαος

76.  Τσούλης Στυλιανός

77.  Φωτίου Απόστολος

78.  Κοτζά Αικατερίνη

79.  Σμέης Νικόλαος

80.  Δήμτσης Χρήστος

 

ΤΡΙΓΩΝΟ ΜΕ ΨΑΡΙΑ (χωριστή αρίθμηση)

α/α  Ονοματεπώνυμο

1.      Λέρος Γεώργιος τ. Αναστασίου

2.      Χασάπη Κωνσταντίνα

3.      Τεντζέρης Θωμάς

4.      Κεχαγιάς Δημήτριος

5.      Σταματιάδης Νικολάϊ

6.      Ανδρίτσος Παναγιώτης

7.      Ιωαννίδης Στυλιανός

8.      Νούλης Θεόφιλος

9.      Λούσπας Κωνσταντίνος

 

O ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

                                                                     ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

2 σχόλια :

  1. Καλημέρα ! Είμαι η Ρόζα Οκάμπο. Είμαι 76 ετών από τον Μάρτιο. Ήμουν Γερμανός διεθνής έμπορος. Ζω στη Γαλλία όπου εδρεύει όλη η επιχείρησή μου. Ζω μόνη μου από τον θάνατο του συζύγου μου Ντάνιελ τον Ιούνιο του 2001. Ο σύζυγός μου και εγώ υιοθετήσαμε δύο όμορφες Βραζιλιάνες κόρες, την Πατρίσια και την αδερφή της Φελίσια. Η μικρή Πατρίσια πέθανε το 2007 επειδή έκανε χρήση ναρκωτικών 😭. Και η Felicia μου βρήκε τη βιολογική της μητέρα το 2019 χάρη στο Facebook. Ήταν χαρούμενοι που έβλεπαν ξανά ο ένας τον άλλον, αλλά ήμουν στεναχωρημένος γιατί πρέπει ακόμα να χάσω τη Felicia που ήταν η μοναδική μου παρέα. Μένω μόνος και σχεδόν δυστυχισμένος. Δεν μπορώ να βγω. Είμαι πάντα χαρούμενος που έχω μια επίσκεψη από τον γιατρό ή τον δικηγόρο μου. Πράγματι, θα ήθελα να δωρίσω ένα ποσό 100.000 € σε έναν σύλλογο ή έναν σοβαρό άνθρωπο που μπορεί να το αξιοποιήσει σωστά βοηθώντας ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη. Εξαντλώ τον εαυτό μου μέρα με τη μέρα. Τα κοινωνικά δίκτυα και η Βίβλος μου είναι οι μοναδικές μου εταιρείες και επίσης βλέπω συχνά φωτογραφίες των υιοθετημένων κορών μου. Επικοινωνήστε μαζί μου στο Gmail μου εάν γνωρίζετε κάποια ένωση που θα μπορούσε να ενδιαφέρεται για αυτήν τη δωρεά ή εάν μπορείτε και εσείς: monicaocampo112@gmail.com.
    Επικοινωνήστε μαζί μου ή επικοινωνήστε με τον δικηγόρο μου μέσω WhatsApp: +33752228669

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. CHARLY KERKIR ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
    γεια σε όλους
    Ευχαριστώ πολύ τον Θεό που έβαλε το CHARLY KERKIR ξανά στο δρόμο μου.
    Για όλες τις οικονομικές σας ανάγκες ή εάν αντιμετωπίζετε οικονομική δυσκολία, απλώς επικοινωνήστε με αυτό το υπέροχο CHARLY KERKIR και θα έχετε πλήρη απόλυτη ικανοποίηση.
    Αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος μόλις με βοήθησε με ένα μικρό ποσό 55.000 €, και αυτό είναι κάτι παραπάνω από αρκετό για μένα.
    Είναι άνθρωπος της καρδιάς, χάρη σε αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο, μπόρεσα να αυξήσω το βιοτικό μου επίπεδο και το χρέος μου.
    Εάν χρειάζεστε ένα μικρό δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους και δεν θα απογοητευτείτε.
    Email: charlykerkir@gmail.com
    Σας ευχαριστώ

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ
    Εάν δεν είστε από την Ελλάδα, παρακαλούμε να απέχετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]