ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΦΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ... Ο Αμβρόσιος «ξαναχτυπά»: Ελευθερία του λόγου μόνο για Συριζαίους, ομοφυλόφιλους και αναρχικούς!
Ο μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας επιτίθεται, αυτή την φορά, σε όσους αμφισβήτησαν την απόφαση που τον αθώωσε από τις κατηγορίες για δημόσια υποκίνηση σε βία ή μίσος - Έφεση άσκησε η εισαγγελέας
Έφεση άσκησε η εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Αιγαίου κατά της απόφασης του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου, η οποία αθώωνε τον μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιο από την κατηγορία της δημόσιας υποκίνησης σε βία ή μίσος, με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο.
Η έφεση ασκήθηκε, έπειτα από αίτηση που υπέβαλε στην εισαγγελέα η πολιτική αγωγή, μετά την προ δέκα ημερών δίκη και έπειτα από μήνυση εννέα εκπροσώπων της ΛΟΑΤ κοινότητας για ομοφοβικό κείμενό του, στο οποίο χαρακτήριζε τους ομοφυλόφιλους «αποβράσματα», «μη ανθρώπους» και παρακινούσε τους οπαδούς του να τους απομονώσουν και να τους φτύσουν.
Λίγες ώρες πριν από την απόφαση της εισαγγελέως, ωστόσο, ο κ. Αμβρόσιος είχε δώσει συνέχεια στην «εμπρηστική» ρητορική του, επιτιθέμενος, αυτή την φορά, σε όσους αμφισβήτησαν την αθωωτική υπέρ του απόφαση και γράφοντας, μεταξύ άλλων, μεταξύ άλλων: «Ελευθερία του λόγου υπάρχει μόνο για Συριζαίους, για ομοφυλόφιλους και αναρχικούς! Ζήτω η Δημοκρατία!».
«Αγαπητοί μου φίλοι αναγνώστες, τώρα μπορείτε να συγκρίνετε συμπεριφορές! Εμείς αθωωθήκαμε ήδη! Αυτούς ποιός θα τους δικάσει; Υπάρχει ελευθερία του λόγου στην Ελλάδα; Βεβαίως υπάρχει! Αλλά μόνον για τους Συριζαίους, για τους Ομοφυλόφιλους και για τους Αναρχικούς» αναφέρει αρχικά.
Όπως σημειώνει: «Αντιμαχόμεθα και πολεμάμε όλους εκείνους, οι οποίοι πολεμούν τον Σωτήρα Χριστό, ήτοι:
Tους άθεους Πολιτικούς, εάν και όταν πολεμούν την Εκκλησία, (βλέπε π.χ. Νικ. Φίλη, Κωνστ. Γαβρόγλου κλπ. στο θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία!)
Τούς δούλους της αμαρτίας γενικώς, όταν αυτοί αμαρτάνουν δημοσίως και μάλιστα, όταν υπερηφανεύωνται για τον τρόπο της ζωής των (βλ. πολιτικά πρόσωπα, τα οποία αρνούνται να δώσουν τον θρησκευτικό όρκο, ή ζουν παράνομα, δηλ. χωρίς θρησκευτικό γάμο), Δηλ. αυτούς, οι ζούν στην αμαρτία, όταν προσπαθούν να επιβάλουν στην Ελληνική Κοινωνία τον τρόπον της αμαρτωλής και μή χριστιανοπρεπούς ζωής των ως τρόπον και κανόνα ζωής! Τούτο δε κατά τήν εντολήν του Θεού: «Έως θανάτου αγώνισαι περί της αληθείας καί Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σού», δηλ. «μέχρι της τελευταίας σου πνοής να αγνωνίζεσαι για την αλήθεια και ο Κύριος θα πολεμήσει μετά σου και υπέρ σού» (Σοφ. Σειράχ 4, 28),
Τους δούλους των παθών της ατιμίας, όπως π.χ. τους ομοφυλοφίλους, εάν και εφ' όσον αυτοί προσπαθούν να επιβάλουν τα πάθη της ατιμίας των σαν φυσιολογικό τρόπο ζωής (βλ.τις παρελάσεις Gays, τα φιλιά στόμα με στόμα στα θεωρεία της Βουλής, τους νεαρούς, ντυμένους με ράσα, έξω από το Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών κλπ),
Τους εχθρούς της Πατρίδος μας, όταν αυτοί ενεργούν όχι μόνον κατά της Ορθοδοξίας, αλλά και κατά της Ελλάδος ή και του Ελληνικού Λαού,
Τους Πολιτικούς πάσης αποχρώσεως, ήτοι μπλέ, πράσινους, κίτρινους, κόκκινους, μαύρους, πρασινο-μπλέ κλπ, δηλ. πάσης αποχρώσεως, εάν καί όταν αυτοί εχθρεύωνται την Εκκλησία του Χριστού (όπως πχ. την Ν.Δ. να ψηφίζει το Νομοσχέδιο περί του «Συμφώνου Συμβιώσεως» των Ομοφυλοφίλων!».
Μάλιστα, βάζει στο στόχαστρο: «Τους Κληρικούς παντός βαθμού, εάν καί όταν με την πεπλανημμένη Διδασκαλία τους αλλοιώνουν το περιεχόμενον της Χριστιανικής Ηθικής».
Έφεση άσκησε η εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Αιγαίου κατά της απόφασης του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αιγίου, η οποία αθώωνε τον μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιο από την κατηγορία της δημόσιας υποκίνησης σε βία ή μίσος, με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο.
Η έφεση ασκήθηκε, έπειτα από αίτηση που υπέβαλε στην εισαγγελέα η πολιτική αγωγή, μετά την προ δέκα ημερών δίκη και έπειτα από μήνυση εννέα εκπροσώπων της ΛΟΑΤ κοινότητας για ομοφοβικό κείμενό του, στο οποίο χαρακτήριζε τους ομοφυλόφιλους «αποβράσματα», «μη ανθρώπους» και παρακινούσε τους οπαδούς του να τους απομονώσουν και να τους φτύσουν.
Λίγες ώρες πριν από την απόφαση της εισαγγελέως, ωστόσο, ο κ. Αμβρόσιος είχε δώσει συνέχεια στην «εμπρηστική» ρητορική του, επιτιθέμενος, αυτή την φορά, σε όσους αμφισβήτησαν την αθωωτική υπέρ του απόφαση και γράφοντας, μεταξύ άλλων, μεταξύ άλλων: «Ελευθερία του λόγου υπάρχει μόνο για Συριζαίους, για ομοφυλόφιλους και αναρχικούς! Ζήτω η Δημοκρατία!».
Όπως σημειώνει: «Αντιμαχόμεθα και πολεμάμε όλους εκείνους, οι οποίοι πολεμούν τον Σωτήρα Χριστό, ήτοι:
Tους άθεους Πολιτικούς, εάν και όταν πολεμούν την Εκκλησία, (βλέπε π.χ. Νικ. Φίλη, Κωνστ. Γαβρόγλου κλπ. στο θέμα της διδασκαλίας των θρησκευτικών στα Δημόσια Σχολεία!)
Τούς δούλους της αμαρτίας γενικώς, όταν αυτοί αμαρτάνουν δημοσίως και μάλιστα, όταν υπερηφανεύωνται για τον τρόπο της ζωής των (βλ. πολιτικά πρόσωπα, τα οποία αρνούνται να δώσουν τον θρησκευτικό όρκο, ή ζουν παράνομα, δηλ. χωρίς θρησκευτικό γάμο), Δηλ. αυτούς, οι ζούν στην αμαρτία, όταν προσπαθούν να επιβάλουν στην Ελληνική Κοινωνία τον τρόπον της αμαρτωλής και μή χριστιανοπρεπούς ζωής των ως τρόπον και κανόνα ζωής! Τούτο δε κατά τήν εντολήν του Θεού: «Έως θανάτου αγώνισαι περί της αληθείας καί Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σού», δηλ. «μέχρι της τελευταίας σου πνοής να αγνωνίζεσαι για την αλήθεια και ο Κύριος θα πολεμήσει μετά σου και υπέρ σού» (Σοφ. Σειράχ 4, 28),
Τους δούλους των παθών της ατιμίας, όπως π.χ. τους ομοφυλοφίλους, εάν και εφ' όσον αυτοί προσπαθούν να επιβάλουν τα πάθη της ατιμίας των σαν φυσιολογικό τρόπο ζωής (βλ.τις παρελάσεις Gays, τα φιλιά στόμα με στόμα στα θεωρεία της Βουλής, τους νεαρούς, ντυμένους με ράσα, έξω από το Μητροπολιτικό Ναό των Αθηνών κλπ),
Τους εχθρούς της Πατρίδος μας, όταν αυτοί ενεργούν όχι μόνον κατά της Ορθοδοξίας, αλλά και κατά της Ελλάδος ή και του Ελληνικού Λαού,
Τους Πολιτικούς πάσης αποχρώσεως, ήτοι μπλέ, πράσινους, κίτρινους, κόκκινους, μαύρους, πρασινο-μπλέ κλπ, δηλ. πάσης αποχρώσεως, εάν καί όταν αυτοί εχθρεύωνται την Εκκλησία του Χριστού (όπως πχ. την Ν.Δ. να ψηφίζει το Νομοσχέδιο περί του «Συμφώνου Συμβιώσεως» των Ομοφυλοφίλων!».
Μάλιστα, βάζει στο στόχαστρο: «Τους Κληρικούς παντός βαθμού, εάν καί όταν με την πεπλανημμένη Διδασκαλία τους αλλοιώνουν το περιεχόμενον της Χριστιανικής Ηθικής».
stoxos.gr
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :