Συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής υπό την προεδρία του Περιφερειάρχη Κ.Μακεδονίας Απ.Τζιτζικώστα
Στην Εκτελεστική Επιτροπή της Περιφέρειας έγινε αναλυτική συζήτηση για τη θεματολογία του συνεδρίου, για τις προτάσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ανά τομέα, αλλά και για τα αιτήματα προς επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητας της κυβέρνησης στην περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Ο Περιφερειάρχης ζήτησε από τους Αντιπεριφερειάρχες και τα στελέχη της διοίκησης της Περιφέρειαςαπολογιστικά στοιχεία του έργου, αλλά κυρίως των εκκρεμοτήτων με την κεντρική διοίκηση, «προκειμένου με οργανωμένο και τεκμηριωμένο τρόπο να γίνει ένας διάλογος όλων των φορέων με την κυβέρνηση, ο οποίος να έχει συγκεκριμένα αποτελέσματα στο πλαίσιο του Περιφερειακού Συνεδρίου, που αποφασίσαμε να γίνει στη Δυτική Θεσσαλονίκη». Στη διάρκεια της συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής, ο κ. Τζιτζικώστας επίσης ζήτησε από τουςΑντιπεριφερειάρχες που ενδιαφέρονται να είναι υποψήφιοι Βουλευτές ή Δήμαρχοι στις επερχόμενες εκλογές«να υποβάλουν τις παραιτήσεις τους, μέχρι τα τέλη του μήνα, προκειμένου η διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, απερίσπαστη και απόλυτα αφοσιωμένη, να συνεχίσει να επιτελεί το σημαντικό έργο της και παράλληλα να προχωρήσει το σχεδιασμό της επόμενης κρίσιμης πενταετίας». |
Labels
ΤΟΠΙΚΑ

Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :