ΕΚΤΑΚΤΟ! Διακοπή του πρωταθλήματος επ' αόριστον !

Μετά τα χθεσινά γεγονότα στην Τούμπα σε δηλώσεις του έξω από το Μέγαρο Μαξίμου πριν λίγο ο υφυπουργός Αθλητισμού ανέφερε: 
«Η κυβέρνηση εδώ και τρία χρόνια έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια για να εξυγιάνει τον πολύπαθο χώρο του ποδοσφαίρου. Έχουμε κερδίσει πολλά, μένουν περισσότερα να γίνουν. Σε κάθε περίπτωση δεν θα διακινδυνεύσουμε την προσπάθεια να αναστηθούν φαινόμενα του παρελθόντος και να γυρίσουμε πίσω, αναλαμβάνοντας και το όποιο πολιτικό κόστος.
Οι κανόνες ισχύουν για όλους και έναντι όλων και υπό αυτό το πρίσμα αποφασίσαμε την διακοπή του πρωταθλήματος τις επόμενες ώρες».
«Θα έχουμε συζητήσεις με την ομοσπονδία, τους φορείς και την λίγκα. Είμαστε σε ανοιχτή επικοινωνία με την UEFA και δεν θα ξαναεκκινήσει εάν δεν συμφωνήσουμε σε ένα σαφές από όλους πλαίσιο κανόνων για να προχωρήσουμε μπροστά. Δεν κάνουμε πίσω στην μάχη για διαφάνεια».
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]