ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! "Συνέντευξη με τον πρωταθλητή Ελλάδος στη κατηγορία men's physique Νίκο Αγρόδημο

Διαβάστε παρακάτω την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο συνεργάτη του pellαin-gr  Θεόδωρο Χαρανίδη, ο πρωταθλητής Ελλάδος στη κατηγορία men's physique Νίκος Αγροδήμος:

Θ
 Νίκο  πες μου λίγα λόγια για σένα από που είσαι πόσο χρονών είσαι και πόσο καιρό γυμνάζεσαι.  
 
Ν.α.
Είμαι από τη Λάρισα τα 4 τελευταία χρόνια μένω Αριδαία. 
Είμαι 32 χρονών και γυμνάζομαι σοβαρά από το 2012.

Θ.Χ.
είσαι πρωταθλητής Ελλάδας,ποιοι παράγοντες συνέβαλαν στην επιτυχία σου; υπάρχει κάποιο πλάνο που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος;

Ν. Α 
Πρώτα πρώτα πρέπει να υπάρχει θετική ενέργεια μέσα από το σπίτι, την οικογένεια! Είναι σημαντικό να σε στηρίζει η γυναίκα σου κ γενικότερα το οικογενειακό περιβάλλον γιατί είναι αυτοί που το περνάνε μαζί σου, μαγείρεμα υπομονή  κ ψυχολογική στήριξη είναι το παν.
Μαζί με την δική μου προσπάθεια προσπαθούν και αυτοί με το τρόπο τους και το λιγότερο που θες στο τέλος είναι να τους φέρεις μία πρώτη θέση.
 συνταγή υπάρχει
 προπόνηση διατροφή και ένας καλός σχεδιασμός αυτών των δύο όπου τα αναλαμβάνει ο προπονητής, ο αθλητής απλώς εκτέλεση κάνει.. 

Θ.Χ. 
Δείχνεις ότι το αγαπάς όλο αυτό, ο κόσμος γύρω σου πως το βλέπει; 

Ν.Α. 
Ο κόσμος αρχίζει σε βλέπει σαν πρότυπο κ υπάρχει προσέγγιση.. Ρωτάνε τι να κάνουν ώστε να βελτιώσουν την εικόνα τους προσπαθώ να ανταποκρίνομαι  δίνοντας προγράμματα 12 εβδομάδων όπου ο ασκούμενος ακολουθεί ειδικό διαιτολόγιο και ασκήσεις σαν αποτέλεσμα να βελτιωθεί.

Θ.Χ.
Με τον κύριο Τζιλόπουλο πως προέκυψε η συνεργασία σας;

Ν.Α. 
Όταν ήρθα Αριδαία έψαχνα έναν άνθρωπο να με αναλάβει μου σύστησαν τον κύριο Γιώργο σαν τον καλύτερο της περιοχής και δεν είχαν άδικο.. Ο Γιώργος δουλεύει με λεπτομέρεια κάθε πλάνο προπόνησης διατροφής έχει τρομερές γνώσεις και εμπειρία αφού κ ο ίδιος υπήρξε πρωταθλητής με πολλές διακρίσεις έτσι σχεδιάζει προπόνηση και διατροφή αποκλειστικά για το σωματότυπου μου και τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν. 

Θ.Χ.
 Προετοιμάζεστε για τη νέα σεζόν πιο είναι το πλάνο αυτή τη φορά;

Ν.Α. 
Έχω ξεκινήσει τη φάση που πρέπει να βάλω ποιοτική μάζα αυτό απαιτεί μεγάλο φορτίο προπόνησης και πολύ βάρος, κοντά μου για αυτό το λόγο έχω τον παγκόσμιο πρωταθλητή άρσης βαρών το Σπύρο Σταματιαδη να με επιβλέπει κ να μου δείχνει τεχνικές ώστε να έχω τη καλύτερη απόδοση κ τον ευχαριστώ πάρα πολύ για όλο αυτό.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το γυμναστήριο Τιτάνες κ τον κύριο Ανδρέα Σινανα για τον άψογο χώρο κ συνεργασία  που μου προσφέρει.  
Το κύριο Γιώργο Τζιλοπουλο κ τον Α.Σ Μακεδων  που θα με αναλάβει για άλλη μια φορά κ το κύριο Χάρη Κοτσιβο που είναι στο πλευρό μου! 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σας για τη προβολή. 

Θ.Χ.
Κύριε Γιώργο λίγα λόγια για τη συνεργασία σας με τον Νίκο. 

Γ.Τ. 
 με τον Νίκο είμαστε σε συνεργασία από το 31ο ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΟ πρωτάθλημα. Πριν διεξαχθεί και είχαμε μια άψογη συνεργασία προπονητή.... Αθλητή..
Το αποτέλεσμα φάνηκε επί σκηνής που κατακτήσαμε την 1η θέση στην κατηγορία μας μια κατηγορία πολύ δύσκολη με πολύ ανεβασμένο επίπεδο. 

Ο Νίκος έχει πειθαρχία σε όλα 
Διατροφή
Ξεκούραση
Προπόνηση
Ποζάρισμα.
Γιαυτό και θα βαδίζουμε για την επόμενη αγωνιστική σεζόν μαζί... 

Επόμενος στόχος είναι η αγωνιστική περίοδος 2019 Μάιο Ιούνιο.
Έχουμε το πανελλήνιο πρωτάθλημα
Το βαλκανικό πρωτάθλημα
Και το ELITE PRO.
Όπου έχουμε στόχο να πάμε για να διεκδικήσουμε την Επαγγελματική  ELITE PRO cart.

Φυσικά για όλα αυτά χρειάζεται ένα πλάνο προπόνησης και διατροφής, έχουμε ξεκινήσει ήδη  το πλάνο μας  με την αποκατάσταση. Σωματική και ψυχική! 
Σε λίγες μέρες ξεκινάει το πρόγραμμα αύξησης μάζας... Όπου ο Νίκος θα αυξήσει και παράλληλα την πρόσληψη θερμίδων Πρωτεΐνης,  Υδατανθράκων και βιταμινών και σωστά  λιπαρά  που χρειάζεται το κορμί για να αντεπεξέλθει κατάλληλα στην βαριά  προπόνηση και αύξηση όγκου.
Το επόμενο στάδιο είναι το μπαλαρισμα μας αλλιώς ο σχηματισμός του σώματος με αλλαγές στη  προπόνηση και στη διατροφή.
Το τέλος είναι το στάδιο της Γράμμωσης αφυδάτωσης  όπου θα είναι και το τελικό. 
 Σε όλα τα στάδια έχουμε διαφορετική προπόνηση και διατροφή βασισμένο πάνω στο σώμα του. Ένα πρόγραμμα που θα ακολουθήσει ο Νίκος μέχρι και τον τελευταίο αγώνα μας... 
Μέχρι στιγμής έχω να πω ότι είμαστε σε πολύ καλό δρόμο. Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι θα έχουμε μια αγωνιστική σεζόν πολύ καλή!
 
Θέλω να ευχαριστήσω με τη σειρά μου το pellain-gr και εσάς προσωπικά γι' αυτή τη συνέντευξη. 
 

 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]