ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΩΡΓ.ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΟ pellain.gr

Φωτό: Ο Γιώργος Παπαδημητρίου με το γιο του Στέλιο

Ο πρώην υποψήφιος βουλευτής στην Πιερία και νυν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Κατερίνης, Γιώργος Παπαδημητρίου παραχώρησε συνέντευξη τύπου στο pellain.gr 


Ερώτηση:


Κύριε Παπαδημητρίου πείτε μας το λόγο που αποφασίσατε να πολιτευτείτε

Απάντηση:

Ο λόγος που αποφάσισα να εμπλακώ ενεργά στην πολιτική της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι ότι πιστεύω πως δεν μπορώ απλά να είμαι θεατής, όπως επίσης δεν μπορώ να κάνω απλή κριτική εκ του ασφαλούς. Πιστεύω πως οφείλουμε να είμαστε ενεργοί πολίτες όλοι μας, με τις γνώσεις που διαθέτουμε και με τις βιωματικές εμπειρίες που έχουμε από τη ζωή.

Ερώτηση:


Τι είναι αυτό που σας οδήγησε να συστρατευτείτε με το Θανάση Λιακόπουλο;

Απάντηση:

Κατ αρχάς μου έγινε πρόταση από τον υποψήφιο δήμαρχο Θανάση Λιακόπουλο επικεφαλή του συνδυασμού "ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ",  που είχε ως αρχή και βασικό σκοπό να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για κάτι καινούργιο όσοι πραγματικά ενδιαφερόμαστε για τον τόπο μας. 
Έχουμε μία διαφορετική προσέγγιση σε πολλά ζητήματα για το Δήμο της Κατερίνης, έναν δήμο με πολλές δυνατότητες και χαρίσματα. Ξεκινάει από τα παράλια της Πιερίας και επεκτείνεται ως τα Πιέρια Όρη.


Ερώτηση:

Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι πρέπει κάποιος συμπολίτης μας να σας ψηφίσει;

Απάντηση:

Ζούμε σε μία επαρχιακή πόλη όπου λίγο πολύ όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Όλοι κρινόμαστε από τη συνέπεια των πράξεων και του λόγου μας.Θεωρώ πως για να πάρει κάποιος πολίτης μία απόφαση να εμπλακεί με τα κοινά, θα πρέπει να διαθέτει εμπειρία. Είναι για παράδειγμα όπως ένας επαγγελματίας που διαθέτει γνώσεις και προβληματισμούς τις αγοράς από κάποιον που δε έχει προσωπική βιωματική άποψη και εμπειρία. Αυτονόητα καταλαβαίνουμε ότι γνωρίζει πολλά περισσότερα στη διαχείριση του αντικειμένου. Πιστεύω ως επαγγελματίας διαθέτω αυτές τις γνώσεις και πως θα μπορέσω να συνεισφέρω με τις γνώσεις μου στον τόπο μου.


Ερώτηση:

Πείτε μας μερικά πράματα για εσάς

Απάντηση:

Είμαι γέννημα θρέμμα Κατερινιώτης όπως και οι γονείς μου.
Μεγάλωσα και ανδρώθηκα στην πόλη μου την Κατερίνη. 
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας από το 1987 στο χώρο του εμπορίου, των επισκευών ηλεκτρικών μηχανημάτων και γνωρίζω πολύ καλά την τοπική αγορά της πόλης μας.
Παράλληλα είμαι ιδιοκτήτης του γυμναστηρίου Active Sport Gym, μαζί με τα τα δύο αδέρφια μου, τον Ευάγγελο και τον Αντώνη.



Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]