Γιάννης Οτουντζίδης: "Πρωτοφανής αλαζονεία και έπαρση από μεριάς Ν.Δ.!"

Η τοποθέτηση στελεχών μόνο από τα Γιαννιτσά στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας είναι το λιγότερο εριστική και προσβλητική για τους δύο Δήμους Έδεσσας και Αλμωπίας!

Όταν το κόμμα εν γνώσει του έχει επιλέξει με νηφάλεια σκέψη να πληγώσει ή ακόμη χειρότερο να αγνοήσει τους πολίτες των δύο Δήμων είναι ξεκάθαρο πλέον ότι δεν είμαστε σεβαστοί σε αυτό το κόμμα!
Ακόμη και σήμερα προσπάθησαν αρκετοί δημότες των δύο δήμων να μεταφέρουν στα κεντρικά του κόμματος το κλίμα που επικρατεί και η τοποθέτηση του κόμματος ήταν παγερά αδιάφορη!
Πρωτοφανής αλαζονεία και έπαρση από μεριάς του κόμματος ξεχνώντας και απαξιώνοντας τους συμπολίτες μου για την δυναμική που δώσαμε στις πρόσφατες εκλογές!
Χάρισμα σας λοιπόν τα όσα κάναμε αλλά να μην λησμονήσει η ΝΔ ότι τίποτα δεν κρατάει για πάντα και τα χέρια που βοηθάνε δεν είναι καλο να τα δαγκώνεις!
Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας στηρίζεται απο την οικογένειά μου απο την πρώτη μέρα της δημιουργίας του, δηλαδή από γενιά σε γενιά μη έχοντας όπως και κάθε ιδεολόγος της παράταξης κανένα άμεσο ή έμμεσο συμφέρον!
Δυστυχώς στα 32 μου χρόνια με μεγάλη μου λύπη παρακολουθώ το κόμμα που ιδεολογικά εγώ υπηρετούσα και μετά την διαγραφή μου να διοικείται σήμερα από τους "ΑΠΟΣΤΆΤΕΣ" που κάποτε ήταν οι υπαίτιοι της τροπής που πήρε η Χώρα μεταγενέστερα!
Τα περισσότερα λόγια περισσεύουν και η απάντηση θα δοθεί στις κάλπες...
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]