ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ: ΕΛΛΗΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Kyokushin Karate

Συνέβη και αυτό. Έλληνας Ιερέας κατέκτησε τη Δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο των αγώνων Kyokushin Karate και κράτησε ψηλά την ελληνική σημαία.


Ο πατέρας Πέτρος Μώραλης κατάφερε μία πολύ μεγάλη διάκριση μέσα στην Κωνσταντινούπολη. Κατέκτησε τη Δεύτερη θέση.
 Ο π.Πέτρος με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη είναι κάτοικος Σουηδίας, που όποτε του δίνεται η ευκαιρία επισκέπτεται την Πέλλα, καθώς διατηρεί φιλικές σχέσεις με πρόσωπα από το Νομό μας.  
Πρεσβύτερος στον Ορθόδοξο Ι.Ναό του Γκαίτεμποργκ, αποτελεί παράδειγμα ιερέως και Έλληνα. Μας δείχνει με τον τρόπο του πώς μπορούμε να πραγματοποιούμε μεγάλα βήματα για την πατρίδα μας και να την ανεβάζουμε ψηλά με κάθε τρόπο και επίπονη προσπάθεια.


Διαβάστε τι δήλωσε ο ίδιος σε επικοινωνία στο συνεργάτη του pellain.gr Θεόδωρο Χαρανίδη:

"Αυτό που έγινε σήμερα ήταν πραγματικά ένα όνειρο για εμένα!!! Με την βοήθεια Του Θεού κατάφερα να τιμήσω την Ελλάδα μας, μέσα στην καρδιά της Κωνσταντινούπολης και γεμάτος συγκίνηση να σηκώσω την γαλανόλευκη!!!


 Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω τα συναισθήματα μου διότι ο ενας παππούς μου από την πλευρά της μητέρας μου ήταν Ρωμιός της Πόλης που έφυγε με την ανταλλαγή και ο άλλος από την πλευρά του πατέρα μου ήταν Σμυρνιός που γλίτωσε από την καταστροφή της Σμύρνης!!! 

Πραγματικά πρώτα πρέπει να ευχαριστήσω τον Θεό για την δύναμη ψυχής που μου έδωσε και δεύτερο όλους όσους με συμπαραστάθηκαν σε αυτή την προσπάθεια , από την οικογένεια μου και τον προπονητή μου Sebastian Rosenald ,μέχρι όλους τους φίλους και γνωστούς που με στήριξαν!

 Το ότι αγωνίζομαι σε ένα άθλημα που είναι λίγο ποιο βίαιο από τα αλλά, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ευγενή άμιλλα μεταξύ τον αθλητών! Ίσα ίσα από αυτή την αξέχαστη εμπειρία είδα τον σεβασμό στα πρόσωπα των συναθλητών μου ανεξάρτητου χώρας"


Θεόδωρος Χαρανίδης 

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]