ΜΑΤΤΘΑΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ: "ΝΑΙ...ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!"


Άλλος ένας γνωστός καλλιτέχνης παίρνει θέση και εκφράζει την άποψη του σε θέματα πίστης όσο και για την επιστήμη. 

"Όταν όμως πρόκειται για τη θρησκεία μου, η επιστημονική άποψη έρχεται δεύτερη! "


Διαβάστε την ανέβασε σε προσωπικό του λογαριασμό στο fb


Παντα λαμβανω υπ οψην μου καθε επιστημονικη αποψη και παντα σέβομαι καθε επιστημονα στα λεγόμενα του! Οταν ομως προκειται για τη θρησκεια μου, η επιστημονικη αποψη ερχεται δευτερη! ΝΑΙ...ΘΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ!! Η πιστευεις....η δεν πιστευεις! Τελος! Κι επειδη η πιστη μου ειναι προσωπικό μου δικαιωμα ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΜΟΥ! Ευχαριστω!!!!



pellain.gr
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]