Θεματολογία
Μέσα από μελέτες περιπτώσεων, πρακτικά παραδείγματα και ανταλλαγή εμπειριών θα μεταφερθούν στους επιχειρηματίες και στα στελέχη εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου των Τροφίμων και των Ποτών υψηλού επιπέδου γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με το σχεδιασμό της στρατηγικής ανάπτυξης των εξαγωγών στη διεθνή αγορά και ιδιαίτερα στο διεθνές οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων.
Στόχος είναι τα εξαγωγικά στελέχη να κατανοήσουν τα κρίσιμα σημεία της εξαγωγικής στρατηγικής, ώστε να μπορούν να στοχεύουν, να σχεδιάζουν, να οργανώνουν και να υλοποιούν στοχευόμενα εξαγωγικά προγράμματα μάρκετινγκ στις αγορές-στόχους. Να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους, να αναβαθμίσουν δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους.
Περιεχόμενο: Το Σεμινάριο εστιάζει στα κρίσιμα σημεία για την ανάπτυξη της επιχειρησιακής εξαγωγικής στρατηγικής στην απαιτητική διεθνή αγορά. Ειδικότερα :
1. Κρίσιμα σημεία και προϋποθέσεις ανάπτυξης της Εξωστρέφειας
- Αξιολόγηση της υπάρχουσας κατάστασης και του επιπέδου εξαγωγικής ετοιμότητας της επιχείρησης
- Ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης με εστίαση στα κρίσιμα σημεία και στις τεχνικές και οργανωτικές προϋποθέσεις για τον σχεδιασμό της εξαγωγικής στρατηγικής στην ξένη αγορά- στόχο
2. Απαιτήσεις Διεθνούς Οργανωμένου Λιανεμπορίου και Ρόλος του Account Manager
- Ευκαιρίες στο διεθνές οργανωμένο λιανεμπόριο για την ελληνική επιχείρηση Τροφίμων και Ποτών
- Τάσεις αγοράς διεθνούς λιανεμπορίου
- Προϋποθέσεις εισόδου στις ξένες αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων
- Απαιτήσεις οργανωμένου λιανεμπορίου και χειρισμός τους
- Private Label, ευκαιρίες και απειλές
- Σημασία της ύπαρξης Account Manager για το οργανωμένο λιανεμπόριο
- Ο ρόλος και τα καθήκοντα του Account Manager
3. Διαμόρφωση Εξαγωγικής Στρατηγικής
- Ανάλυση της εξαγωγικής αγοράς-στόχου. Έρευνα αγοράς. Πως ερευνάται η αγορά και ο ανταγωνισμός, πηγές της έρευνας
- Τμηματοποίηση και στόχευση της διεθνούς αγοράς Τροφίμων και Ποτών. Η σημασία του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
- Κρίσιμα ζητήματα για την είσοδο στην ξένη αγορά, την επιλογή και οργάνωση του δικτύου διανομής και την επιλογή συνεργατών. Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα διαφόρων τύπων δικτύων.
- Τιμολόγηση και Προώθηση των Πωλήσεων. Η σημασία της οργάνωσης της εξαγωγικής δραστηριότητας στην επιχείρηση. Προσόντα, ρόλος και καθήκοντα εξαγωγικών στελεχών. Η σημασία της εξειδίκευσης και της συνεχούς επιμόρφωσης στα θέματα του εξαγωγικού μάρκετινγκ
|
Post A Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια :