Ο Νίκος Αγρόδημος Κατέκτησε την Ελλάδα άλλη μία φορά στην Ελευσίνα ! Κατέκτησε και το κόσμο στη Κέρκυρα!

Ο Νίκος Αγρόδημος, ο Λαρισαιος αθλητής σωματικής διαπλασης που ζει κ γυμνάζεται στην Αριδαία κατέκτησε άλλη μια φορά το πανελλήνιο πρωτάθλημα στην Ελευσίνα 12 Μαΐου 2019! Πολλές συμμετοχές πολλοί αθλητές αλλά κανείς δεν μπόρεσε να τον εκθρονίσει από την κατηγορία του men's physique! Έχοντας ξεπεράσει το περσινό του επίπεδο τον είδαμε πιο δυνατό πιο ποιοτικό δείχνοντας μας ότι μπορεί μέσα σε ένα χρόνο να μεταλλάξει το σωμα του κ να το ανεβάσει επίπεδο. Έχοντας κερδίσει το χρυσό μετάλλιο στην Ελευσίνα βάζει γραμμή για τον επόμενο αγώνα του, Balkan championship στη Κέρκυρα σε έναν International διαγωνισμό παγκόσμιου επιπέδου με έπαθλο την επαγγελματική κάρτα. Ο Νίκος εκεί κατάφερε να πάρει την 3η θέση δίνοντας στην χώρα μας το χάλκινο μετάλλιο λόγω μιας ποινής που του κόστισε μια καλύτερη θέση.. Αυτο δεν πτόησε τον αθλητή με το ωραίο χαμόγελο μας έδειξε ότι έχει τεράστιο αθλητικό ήθος κ πνεύμα! είμαστε περήφανοι για αυτόν τον υποσχόμενο αθλητή κ είμαστε σίγουροι ότι σύντομα θα μας φέρει κ αλλες διακρίσεις! Νίκος Αγροδημος : θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθήσανε σε αυτή την προετοιμασία! τους προπονητές μου @makis.maragos @tzilo_giorgos @spyros Stamatiadis @theoharis Kotsivos Τη γυναίκα μου το στήριγμα μου την αισθητικό μου @Μαριεττα καραισαριδου Φίλους κ συνεργάτες: Τσαβδαρης Κώστας, Γιάννης Κωνσταντινιδης Νικολας Γεωργιου Βαγγέλης Τσαβδαρης, Μιχάλης Παπαδόπουλος, Πάνος μουλαδερακης, Ανδρέας ιωαννιδης, Νικολας κραλλης, Νίκος πατσος. Το γυμναστηριο Τιτανες κ το κύριο Ανδρέα Σινανά. Τους χορηγούς μου @goldtouch_nutrition_official @hardcorebbsportswear Τους γονείς μου κ τους γονείς της γυναίκας μου που με στηρίζουν σε κάθε προσπάθεια. Την Ελλάδα όλη που ήταν στο πλευρό μου αυτές τις μέρες καθώς εσάς και το pellain.gr για την προβολή!

Σας ευχαριστώ θερμά!









Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]