Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών για το πολυνομοσχέδιο στην παιδεία

Αντιδρώντας στο πολυνομοσχέδιο για την παιδεία που ψηφίζεται σήμερα, εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν πορεία διαμαρτυρίας αυτήν την ώρα στη Θεσσαλονίκη.

Η πορεία αναμένεται να καταλήξει στο υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης στη Θεσσαλονίκη, με το βασικό σύνθημα «δε θα περάσει» να ηχεί στους δρόμους της πόλης.
Νωρίτερα, εκπαιδευτικοί, φοιτητές και μαθητές συγκεντρώθηκαν στο άγαλμα Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη, ενώ σήμερα κηρύχθηκε 24ωρη απεργία για να εκφράσουν οι εκπαιδευτικοί την εναντίωση τους στο πολυνομοσχέδιο.
Σχετικά με το συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο, οι εκπαιδευτικοί έχουν προχωρήσει σε μια σειρά κινητοποιήσεων, καθώς το χαρακτηρίζουν αναχρονιστικό και αντιεκπαιδευτικό.
Μάλιστα, οι αντιθέσεις εστιάζουν στην αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και στη τροπολογία για τη χρήση κάμερας εντός των σχολικών αιθουσών.
Στο κάλεσμα τους οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. και οι ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ αναφέρουν:
«Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι φοιτητές/τριες κι όλη η κοινωνία δεν θα δεχθούμε την ψήφιση, πολύ δε περισσότερο την εφαρμογή ενός νόμου που φέρνει το κλείσιμο τμημάτων και σχολείων, που ορθώνει νέους ταξικούς φραγμούς και αποκλείει μαθητές από το σχολείο, που προωθεί την αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών και μέσω αυτής την κατηγοριοποίηση και υποχρηματοδότηση σχολείων, την ιδιωτικοποίηση και τις απολύσεις εκπαιδευτικών.
Δεν θα δεχθούμε έναν νόμο που στοχεύει ξεκάθαρα στην αμφισβήτηση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης, του καθολικού δικαιώματος στη μόρφωση και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών».
thes.gr
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]