Κασιδιάρης: "Είμαι εδώ, είμαι δυνατός, προχωράμε μπροστά, κρατάμε πάντα ...


Το μήνυμα του Ηλία Κασιδιάρη για τις πολιτικές εξελίξεις:
"Εις ότι αφορά την δικαστική απόφαση θα επαναλάβω όσα είπε η εισαγγελέας της έδρας, που πρότεινε την αθώωσή μου για ΟΛΑ τα αδικήματα που περιλαμβάνει το κατηγορητήριο. Όμως, το τεκμήριο της αθωότητας καταπατήθηκε πλήρως και με σκαιότατο τρόπο από ολόκληρο το πολιτικό σύστημα. Αντιμετώπισα ανάλογες διώξεις και πριν από λίγα χρόνια και τις αντιμετώπισα με επιτυχία, καθώς κατάφερα να εκλεγώ βουλευτής και μέσα από τη φυλακή. Είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω με την ίδια στωικότητα ανάλογες δοκιμασίες. Είναι όμως ανεπίτρεπτο εν μέσω αυτής της διαδικασίας να στοχοποιούνται και να πλήττονται οικογένειες, να πηγαίνουν στη φυλακή αθώοι άνθρωποι που έχουν μικρά παιδιά ή ηλικιωμένους γονείς να φροντίσουν. Αυτές οι διαδικασίες είναι ανήθικες και ξεφεύγουν από το πλαίσιο της πολιτικής διαμάχης. Οι Έλληνες είναι στο πλευρό μας. Έχουμε μαζί μας το 11% στην πρωτεύουσα της χώρας. Εκατοντάδες χιλιάδες μας στηρίζουν σε όλη την Ελλάδα και θα τιμωρήσουν με την ψήφο τους όλους όσους προωθούν αυτές τις μεθοδεύσεις. Είμαι εδώ, είμαι δυνατός, προχωράμε μπροστά, κρατάμε πάντα στην καρδιά μας την Ελλάδα".
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :


ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ.

ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

[ΠΕΛΛΑ-Κ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ][[bleft]

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

[ΑΘΛΗΤΙΚΑ][list]

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

[ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ][list]

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

[ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ][list]

ΕΛΛΑΔΑ

[ΕΛΛΑΔΑ][grids]

ΑΜΥΝΑ

[ΑΜΥΝΑ][bleft]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][bsummary]

ΔΙΕΘΝΗ

[ΔΙΕΘΝΗ][grids]